Analýza použitelnosti webu (UX)

Pokud jste se nikdy nesetkali s pojmem použitelnost webu, dost možná budete mít problém. Ať už to bude problém se získáváním konverzí nebo obecně problém s kvalitou získané návštěvnosti, viníkem můžou být všichni, kdo se na stavbě vašeho webu podíleli. Grafik, kodér i ten šikula, co jim dal zadání.

Ale co s tím? V prvé řadě je potřeba si uvědomit, že máte problém a pak je možné začít hledat chyby v současném řešení. K tomu se vám hodí nástroje jako Google Analytics, Hotjar atp.

Z těchto nástrojů byste měli udělat jasné závěry o tom, co je špatně na současném řešení. Pak můžete začít připravovat změny. Pokud vás však napadne zapojit do procesu původní lidi, moc si nepolepšíte. Pokud je špatný zadání a grafik/kodér nejsou odborníci na UX, nemůžete od nich čekat, že navrhnou web, který by respektoval uživatelské zvyklosti.

A proto se vyplatí investovat do někoho, kdo rozumí analytice a je schopen navrhnout to nové řešení. Někdo, kdo jasně řekne, co je potřeba změnit a jak.

Analýza použitelnosti webu ve výsledku (nejen dle teorie, ale i praxe) zlepší konverzní poměr. Získáte více objednávek / zákazníků.

Nemluvě o tom, že pokud chcete, aby vaše online aktivity (SEO, PPC, atd.) byly co nejefektivnější, musíte se v prvé řadě věnovat cílovým stránkám, tedy vašemu webu.

Vybraní klienti, kterým jsem pomohl s emailovým marketingem:

Dotykacka.cz
Wp-admin.cz
Vporadku.cz
Kvalitni-matrace.eu

Co pro vás udělám:

-Udělám analýzu dat z Google Analytics a dalších nástrojů
-Zhodnotím současný stav a najdu nedostatky / problémy
-Navrhnu změny

1 hodina mé práce již za 500 Kč!

Levnějšího specialistu, který má tolik zkušeností na trhu nenajdete.

Kontaktujte mě a získejte
konzultaci zdarma