Ale co s tím? V prvé řadě je potřeba si uvědomit, že máte problém a pak je možné začít hledat chyby v současném řešení. K tomu se vám hodí nástroje jako Google Analytics, Hotjar atp.
Z těchto nástrojů byste měli udělat jasné závěry o tom, co je špatně na současném řešení. Pak můžete začít připravovat změny. Pokud vás však napadne zapojit do procesu původní lidi, moc si nepolepšíte. Pokud je špatný zadání a grafik/kodér nejsou odborníci na UX, nemůžete od nich čekat, že navrhnou web, který by respektoval uživatelské zvyklosti.
A proto se vyplatí investovat do někoho, kdo rozumí analytice a je schopen navrhnout to nové řešení. Někdo, kdo jasně řekne, co je potřeba změnit a jak.
Analýza použitelnosti webu ve výsledku (nejen dle teorie, ale i praxe) zlepší konverzní poměr. Získáte více objednávek / zákazníků.
Nemluvě o tom, že pokud chcete, aby vaše online aktivity (SEO, PPC, atd.) byly co nejefektivnější, musíte se v prvé řadě věnovat cílovým stránkám, tedy vašemu webu.
Vybraní klienti, kterým jsem pomohl s emailovým marketingem:
Dotykacka.cz
Wp-admin.cz
Vporadku.cz
Kvalitni-matrace.eu
Co pro vás udělám:
-Udělám analýzu dat z Google Analytics a dalších nástrojů
-Zhodnotím současný stav a najdu nedostatky / problémy
-Navrhnu změny