Copywriting - obsah, který prodává

Copywriting mě vždycky fascinoval a proto jsem jeho studiu věnoval spoustu času. Učil jsem se od těch největších velikánů, kteří pomocí slov dokázali prodat cokoliv komukoliv. Ačkoliv se tomu věnuji jen 10 let, už jsem pochopil spoustu věcí a můžete očekávat, že můj obsah splní svůj účel – bude prodávat.

Zákazníci k vám možná přijdou, ale ještě to neznamená, že nakoupí. Projdou si vaši nabídku a drtivá většina z nich web / eshop opustí. To je fakt. Stačí se podívat do Google Analytics. Jaký máte konverzní poměr? 2%? 3%? Tzn. že z každé stovky lidí jen 3 nakoupí. A co těch zbývajících 97? Proč nenakoupili?

Většinu potenciálních zákazníků ztratíte

Protože jste je nezaujal. Váš obsah je nepřesvědčil o tom, že by své těžce vydělané peníze měli utratit právě u vás. Půjdou ke konkurenci a tam nakoupí. A vy je navždy ztratíte. K vám se už nevrátí. A je jedno, kolik utratíte peněz za SEO nebo reklamu. Váš konverzní poměr zůstane stejný. 97 lidí vždycky odejde pryč.

Potřebujete lepší obsah

Co s tím? Potřebujete lepší obsah. Potřebujete copywritera. A proto přicházím na řadu já. Copywriting si zajišťují již 10 let v souvislosti se SEO, 8 let v souvislosti s PPC a 2 roky v souvislosti se zvyšováním konverzních poměrů na webech. Vždycky jsem si psal sám obsah. Měl jsem možnost pracovat na desítkách projektů a učil jsem se od těch největších velikánů v oboru.

Proč svěřit osud vašeho podnikání do mých rukou?

Protože se nikdy nevzdávám. Pravdou je, že nikdo nemá patent na úspěch. V online marketingovém prostředí se běžně experimentuje, zkouší se nové věci a pak se měří, jaký měly efekt na prodej. Touto osvědčenou cestou se každý nakonec dostane do cíle = více zákazníků = větší obrat. Budu k vám upřímný. Zažil jsem i náročné projekty. Ale vždycky jsem nakonec dosáhl cíle. Víte proč? Protože se nikdy nevzdávám.

Zajímá vás, kdy uvidíte výsledky mé práce?

Okamžitě. To je výhoda online marketingu. Už od první stovky přivedených návštěvníků po změnách v obsahu můžete posoudit kvalitu odvedené práce a identifikovat slabá místa, na kterých společně zapracujeme, aby se výkon nadále zvyšoval. Do dvou až třech měsíců můžete očekávat viditelné zvýšení počtu objednávek. Dosažitelný cíl? 20 – 30%. V individuálních případech i přes 30%.

Co když výsledky nebudou?

Opět – budu k vám upřímný. Co když se to stane vám? I pro takové případy existuje řešení. Nasadí se analytické nástroje, zejména ty, které vám ukážou, jak se návštěvníci na webu chovají a pustí se dotazník, abychom zjistili v čem je problém. Vyhodnotí se data, z toho vzniknou doporučení, web se podle toho upraví a výsledky budou taky. Na to se můžete spolehnout.

Máte další dotazy?

Nezodpověděl jsem váš dotaz? Zajímají vás detaily? Zavolejte mi kdykoliv na 607 830 463 nebo napište email na jakub.pajer@gmail.com.

1 hodina copywritingu již za 500 Kč!

Levnějšího specialistu, který má tolik zkušeností na trhu nenajdete.

Kontaktujte mě a získejte
konzultaci zdarma

cs_CZČeština