Proč s Vámi (ne)budu spolupracovat

Ano, existuje pravděpodobnost, že Vás odmítnu. Proč? Čtěte dál.

Vybírám si kvalitní produkty a služby. Proč? protože marketing pro nekvalitní produkt nebo službu bude mít logicky neúspěch.

Žijeme v úžasné době. Technologie nám umožňují během chvíle dokonale zničit reputaci libovolného člověka / produktu / firmy. A škody, které jsou napáchány, obvykle nic nespraví. Můžete rovnou zabalit krám a jít čekat frontu na pracovní úřad. A nebo jíst k obědu čínskou polévku, dokud se nezlepší vaše finanční situace.

Co to znamená? V prvé řadě se důkladně seznámím s Vaším trhem, Vaším produktem / službou, a pak s Vaší konkurencí. Pošlu Vám dotazník, který když vyplníte, tak mi dáte neocenitelné informace, se kterými můžu pracovat.

Někteří marketéři odmítají pracovat s produkty, které jsou v porovnání s konkurencí dražší. Já se toho nebojím. Proč? Protože když uděláte reklamu dobře, cena není faktor.

Zájem potenciálního zákazníka se přesune na výhody, benefity vašeho produktu nebo služby. A jestli zaplatí o pár stovek víc ho v té chvíli opravdu nezajímá. To ovšem znamená, že můžete rovnou zapomenout na srovnávače zboží. Ty jsou převážně jen o levné ceně + dobrých recenzích od zákazníků.

Pokud projdete mým shit testem a já dojdu k závěru, že váš produkt / služba má skvělé vlastnosti, benefity, výhody, velmi rád s vámi budu spolupracovat. Protože budu mít jistotu, že má práce přinese výsledky. A spolupráce bude dlouhodobě prospěšná pro obě strany. Vy budete spokojen. Já budu spokojen.

V minulosti, když jsem začínal s marketingem a sbíral první zkušenosti, jsem bral všechny klienty, a to byla velká chyba. Když nejsou obchodní výsledky, kdo je podle vás první na ráně? Ano, správně, marketing. Za všechno můžu já. A klienta pak těžko zpětně přesvědčíte o tom, že o jeho produkt / službu prostě není zájem.

Klient vidí problém v tom, jak jsem udělal reklamní kampaň. Nelíbí se mu to a ono. Spolupráci ukončí a hledá další specialisty, jen aby se znovu a znovu spálil.

Opakuji – nekvalitní produkt nebo službu žádný marketing nezachrání. Lepší ty peníze co máte vzít a investovat je do kryptoměn, než o veškerý kapitál přijít.

Contact me today and get a free consultation

en_USEnglish