Není nic lepšího, než když člověk hledá název produktu. Obzvláště pokud to je název produktu, který prodáváte. A také by se dalo s klidem říct, že není nic horšího, než když nenajde váš eshop (za předpokladu že ten produkt prodáváte).
Investujete do SEO, do PPC reklamy, děláte emailový marketing, sociální sítě… to je všechno moc fajn, ale pokud vás člověk nenajde, když hledá váš produkt, tak přicházíte o nejlepší zdroj objednávek. A to jsou, jak jistě tušíte, srovnávače zboží.
Zboží.cz, Heuréka a Google Shopping jsou v ČR 3 největší zdroje návštěvnosti ze srovnávačů. Nastavit je, abyste mohli v jejich systémech zobrazovat svoje nabídky, chvíli trvá, může to být otrava, vyžadovat dodatečné zásahy do webu, ale čert to vem, vážně se to vyplatí.
Když se vám jednou podaří zobrazovat nabídky ve srovnávačích, přichází na řadu další problém. Jak být vidět víc než konkurence? Pokud nemáte výrazně levnější zboží, tak vám nezbývá nic jiného než se pustit do biddingové války. Co to znamená? že budete upravovat cenu za proklik tak dlouho, dokud se nedostanete na přední pozice ve výsledcích hledání. A pak ty pozice budete držet.
Srovnávače zboží byly, jsou a budou. Pokud se jim nevěnujete, nebo je neberete dost vážně, zbytečně přicházíte o nejlepší zdroj zákazníků, který existuje.
Vybraní klienti, pro které jsem dělal srovnávače zboží:
Jenicek-vseprodite.cz
Kvalitni-matrace.eu
Vitelit.com
What I can do for you
Připravím XML feedy
Postarám se o spárování produktů
Nastavím cenové nabídky za proklik
Budu spravovat srovnávače zboží