Více o mně

Zjistěte více informací o mých zkušenostech s internetovou reklamou.

Internetové reklamě jsem se začal věnovat během svého působení v Atlas.cz v roce 2008, ještě během studií. Velmi rychle jsem pochopil, že tomu budu věnovat celou svou kariéru. Bavilo mě nastavovat reklamní kampaně, hodnotit jejich úspěch a nadále je optimalizovat.

 

V roce 2010 jsem měl možnost účastnit se mediálního startupu ČESKÁ POZICE, který cílil na investory, politiky a obecně lidi s vysokým vzděláním a vyšším příjmem. Po půl roce pod mým vedením internetového marketingu se podařilo naplnit cíle projektu a dosáhnout určené návštěvnosti.

 

Od roku 2012 jsem působil jako freelancer. Chtěl jsem si vyzkoušet hledat klienty sám a vytvořit si svoje vlastní portfolio. V průběhu následujících let jsem se věnoval několika stálým klientům. Pro ně jsem spravoval hlavně vyhledávačové kampaně, ať už SEO nebo PPC. Také jsem měl možnost se zlepšit v kampaních na sociálních sítích, hlavně na Facebooku.

 

V roce 2018 jsem získal nabídku pracovat pro jednoho z největších výrobců EET pokladen – firmu Dotykačka ČR s.r.o., která jako první odstartovala B2B prodej zmíněných pokladen přes eshop. Velmi brzy se toho chytla i konkurence. Pro Dotykačku jsem realizoval hlavně vyhledávačové kampaně – SEO a PPC. Měl jsem možnost i naučit se pracovat s Mailchimpem a vytvářet tak email marketingové kampaně.

Momentálně se opět věnuji freelancingu. Aktivity jsem omezil výhradně na reklamní kampaně ve vyhledávačích. Tzn. kampaně pro Google (SEO, PPC) a Seznam (SEO, PPC). Nemohu samozřejmě opomenout sociální sítě – rozumím si zejména s Facebookem.

Ve volném čase sportuji, sleduji hororové seriály / filmy, pracuji na knize, občas napíšu báseň a zajímám se o ekonomii. 

Získejte konzultaci zdarma

Využijte mých zkušeností. Získejte konzultaci zdarma.
Podívám se na vaše reklamní aktivity a zjistím, jak bych vám mohl pomoci.