Obsahový marketing efektivně a za rozumnou cenu

Obsah je to nejdůležitější, co máte. Pokud nevěnujete obsahu pozornost a neladíte ho, nečekejte, že se svým marketingem uspějete. Trh je plný konkurentů a každý se snaží udělat díru do světa.

Co je obsahový marketing

Obsahový marketing je podle mého názoru nejdůležitější součást online marketingového mixu. Pokud se nevěnujete obsahovému marketingu, necháváte si utéct zákazníky. V praxi se mnohokrát potvrdilo, že obsah je stěžejní. Ať už se bavíme o Vašem webu / eshopu, nebo SEO aktivitách, PPC reklamách, sociálních sítích či newsletterech, důraz na kvalitní obsah by měl být Vaší top prioritou, protože ovlivňuje počet konverzí, konverzní poměr, cenu za konverzi… všechno stojí a padá na kvalitním obsahu.

Jaké jsou výhody obsahového marketingu

  • Získáte více zákazníků

  • Zlepšíte konverzní poměr (= více zákazníků za stejné náklady)

  • Získáte více vracejících se zákazníků (= šetříte náklady, zefektivňujete celkový marketing)

  • Odliší vás to od konkurence (= potřebujete jedinečný „hlas“, který bude slyšet)

  • Zvýšíte povědomí o své značce

  • Budujete důvěru k Vaší značce

Jak napsat kvalitní obsah

V prvé řadě musíte mít jasnou představu o Vaší cílové skupině. Pak záleží na tom, zdali se píše obsah pro webové stránky nebo se připravuje obsah pro jednotlivé marketingové aktivity (SEO, PPC, sociální sítě, newsletter). Na webových stránkách byste rozhodně měl strávit nejvíce času, protože pokud získáte potenciálního zákazníka a web nemá odladěný obsah, tak ho ztratíte. Na webu záleží nejvíc.

Pokud je řeč o jednotlivých marketingových aktivitách, budete potřebovat odborníka na obsahový marketing, který rozumí SEO, pokud ladí SEO texty; rozumí PPC reklamě, pokud má na starost reklamní texty; rozumí emailovému marketingu, pokud má na starost Vaše newslettery. Ideální obsahový marketér by měl mít povědomí o všech těchto aktivitách, a to do takové míry, že připraví kvalitní výstup pro cokoliv.

Pro koho je obsahový marketing vhodný

Obsahový marketing je vhodný pro všechny, kdo myslí marketing vážně, záleží jim na optimalizaci marketingového rozpočtu a chtějí být efektivní. Ať už jste firma, která hledá zakázky přes web nebo eshop, který chce více zákazníků, s obsahovým marketingem nastartujete Vaše podnikání a vydáte se správným směrem. Jak již bylo zmíněno, můžete očekávat více zákazníků, nižší / efektivnější využití rozpočtu na marketing a podporu Vaší značky.

Kolik obsahový marketing stojí

Pokud se vydáte za marketingovou agenturou, bude vás to stát samozřejmě mnohem víc peněz, než když poptáte freelancera. Marketingové agentury mohou dosáhnout dobrých výsledků, ale návratnost investice bude přinejmenším diskutabilní.

Na druhé straně pokud najdete kvalitního freelancera se zkušenostmi a nadšením pro obsah, můžete dosáhnout stejných výsledků za mnohem méně peněz, takže návratnost investice bude mnohem lepší.

Spolupracujte se mnou

Jmenuji se Jakub Pajer a rád se postarám o Váš obsahový marketing. Udělám audit, navrhnu řešení a zajistím obsah pro všechno, co bude vyžadovat optimalizaci.

Internetovému marketingu se věnuji již 15 let a mám bohaté zkušenosti se SEO, PPC, emailovým marketingem, sociálními sítěmi (Facebook, Twitter, Instagram). Díky tomu jsem schopen připravit kvalitní obsah pro všechno, k čemu se obsah dá připravit.

Kontaktujte mě již dnes a získáte audit obsahu zdarma

Jakub Pajer
info@jakubpajer.cz
607 830 463

Reference

ŠKODA AUTO a.s.
Atlas.cz, a.s.
Dotykačka ČR s.r.o.

1 hodina mé práce již za 800 Kč!

Levnějšího specialistu, který má tolik zkušeností na trhu nenajdete.

Kontaktujte mě a získejte
konzultaci zdarma

cs_CZČeština