PPC reklama - levně a úspěšně

Hledáte cesty, jak zvýšit počet zákazníků? Máte nový web nebo web s nízkým výkonem, takže nezískáváte přirozenou návštěvnost z vyhledávačů? Získejte relevantní návštěvníky a proměňte je v zákazníky již dnes s PPC reklamou ve vyhledávačích Google a Seznam.

Zvyšte počet objednávek o 29% za pouhé 2 měsíce díky PPC reklamě

Již 8 let vytvářím PPC reklamní kampaně ve vyhledávačích Google a Seznam. Ze začátku to bylo peklo. Nikdo mě nic nenaučil, všechno jsem se musel dozvědět, vyzkoušet a pochopit sám. Díky tomu mám obrovskou výhodu, protože na kampaně se většinou dívám úplně jinak, než běžná reklamní agentura.

Svůj úspěch jsem založil na copywritingu – psaní vysoce úspěšných inzerátů. Později jsem k tomu přidal dokonalou znalost každého nástroje, který se v PPC reklamě používá. Výsledek? Více platících zákazníků. A ti neplatící samozřejmě znovu oslovit remarketingem a zobrazovat jim tu reklamu tak dlouho, že nakonec dokončí objednávku taky.

Řeknu vám malé tajemství

OK, teď bych vám měl říct pravdu. PPC mě baví, je to můj koníček a jestli někdy budete hledat někoho, kdo se bude starat o vaše kampaně, potřebujete přesně tohle. To je totiž typ člověka, co vstane o hodinu dříve, aby si udělal analýzu v Google Analytics. Je to člověk, co pracuje o hodinu déle, protože ho to prostě baví. Jeho přítelkyně ho za to nenávidí, ale tak to ve světě už chodí. Muž chce být úspěšný v tom co dělá a proto je potřeba něco obětovat. A přítelkyně mu nakonec odpustí. Od toho Bůh stvořil květinářství.

Neznáte mě, ale to vůbec nevadí

Neznáte mě. Takže mi přirozeně nemusíte důvěřovat a nechcete mi svůj projekt svěřit. Naprosto chápu. A od toho jsou reference. Zvedněte telefon, zavolejte do firem, kde jsem dělal projekty a zeptejte se na mě. Garantuji vám, že neuslyšíte špatné slovo. A doporučuji vám podívat se na případové studie. Postupně je budu přidávat.

Můžete mi svěřit kampaň s velkým rozpočtem

Dělal jsem i weby/eshopy s velkým rozpočtem, dokonce i více jak 1 000 000 Kč měsíčně, kde jsem mohl experimentovat s různými druhy kampaní a optimalizovat účet dle nejnovějších postupů. Hodnotím PNO a ROAS. Obvykle se pohybuji s PNO mezi 5% až 20% na celý účet. s ROAS mezi 300% až 500% na celý účet. Ze začátku jsou hodnoty vyšší, protože zkouším různé druhy kampaní, pak vypnu co nefunguje a optimalizuji co funguje.

Možná, že hledáte někoho levnějšího

Pokud hledáte na PPC reklamu někoho levného, najdete ho, ale pak si nestěžujte, že odvede špatnou práci a investované peníze se vám nevrátí. To totiž riskujete. Je to váš byznys. Vy mu rozumíte lépe než kdokoliv jiný. Já zase rozumím tomu svému. Nebylo by tedy lepší najmout si na tu práci zkušenějšího odborníka? Navíc má hodinovka je 500 Kč. Kdybyste hledal agenturu, začínáte na 1000 Kč za hodinu. A mnohdy v agentuře dostanete „specialistu“, který je o 2 lekce v PPC reklamě před vámi. I to jsem už slyšel.

Nerozumíte tomu, ale to není překážka

To není žádný problém. Každý týden získáte tak jednoduchý report, že budete hned vědět, kolik jste vydělal díky mé práci. Na to nepotřebujete vysokou školu. Stačí kalkulačka a porovnat náklady vs čistý zisk, který jsem vygeneroval. Není to snad to, co vás zajímá? To, že vám zvýším návštěvnost, sice zní dobře, ale je to samo o sobě k ničemu. Na konci dne vás stejně bude zajímat jen to, jestli PPC reklama zvýšila váš zisk a o kolik.

Možná, že si chcete PPC udělat sám

To vás obdivuji. Já jsem strávil studiem tisíce hodin. Věnoval jsem tomu mnohdy veškerý volný čas, který jsem měl. Pracoval jsem i o víkendech. Pokud máte tolik času a můžete si to dovolit, tak jen do toho. Ale má to háček. I když se to všechno teoreticky naučíte, vůbec nic to neznamená. Potřebujete reálné zkušenosti s weby, abyste se naučil používat různé analytické nástroje a průběžně svou práci ladit a zlepšovat. Chcete takto experimentovat s vlastním byznysem? Co když neuspějete? Můžete si dovolit selhat?

Zajímá vás, kdy uvidíte výsledky mé práce?

Okamžitě. To je výhoda PPC reklamy. Už od první stovky přivedených návštěvníků přes PPC reklamu můžete posoudit kvalitu vašeho webu a identifikovat slabá místa, na kterých společně zapracujeme, aby se výkon PPC reklamy zvýšil. Do dvou měsíců můžete očekávat viditelné zvýšení počtu objednávek. 29% je dosažitelný cíl. V individuálních případech i přes 30%.

Co když výsledky nebudou?

Budu k vám upřímný. Zažil jsem velmi náročné projekty, kde to nešlo tak, jak jsem si představoval. Co když se to stane vám? I pro takové případy existuje řešení. Nasadí se analytické nástroje, zejména ty, které vám ukážou, jak se návštěvníci na webu chovají a pustí se dotazník, abychom zjistili v čem je problém. Vyhodnotí se data, z toho vzniknou doporučení, web se podle toho upraví a výsledky budou taky.

Máte další dotazy?

Nezodpověděl jsem váš dotaz? Zajímají vás detaily? Zavolejte mi kdykoliv na 607 830 463 nebo napište email na jakub.pajer@gmail.com.

Moje největší PPC reference:

Jenicek-vseprodite.cz
zKokosu.cz
Dotykacka.cz
Esensino.cz
ŠKODA AUTO a.s.
Kvalitni-matrace.eu
Ceskapozice.cz
Wp-admin.cz
Rezidence-golf.cz
Leola.cz

1 hodina PPC práce již za 500 Kč!

Levnějšího specialistu, který má tolik zkušeností na trhu nenajdete.

Kontaktujte mě a získejte
konzultaci zdarma

cs_CZČeština