Proč? No tak především z toho důvodu, že drtivá většina lidí co jsou na Facebooku a Instagramu o sobě prozradí nespočet soukromých, citlivých dat, na která se dá vaše reklama zacílit, pokud víte jak na to. A já vím. Tím to však zdaleka nekončí. Facebook/Instagram umožňuje remarketing a v tom je jeho obrovská síla. Je to velmi levná cesta, jak vrátit návštěvníky co už byli na vašem webu zpět do rozhodovacího procesu a motivovat je nějak k dokončení nákupu.
Facebook/Instagram nebude fungovat pro každého, ale měl by se na 110% vyzkoušet. Pak se stačí podívat na data a rozhodnout, jestli rozpočet zvýšit, snížit nebo aktivity pozastavit a zkusit to znovu za pár měsíců. Hlavně nesmíte usnout na vavřínech. Online marketing je dynamický, otvírají se nové příležitosti a vy musíte zkoušet stejné zdroje znovu, jinak, lépe. A právě s tím vám můžu pomoct.
OK, teď bych vám měl říct pravdu. Reklama na Facebooku/Instagramu mě baví, je to můj koníček a jestli někdy budete hledat někoho, kdo se bude starat o váš obsah, potřebujete přesně tohle. To je totiž typ člověka, co vstane o hodinu dříve, aby si udělal analýzu v Google Analytics. Je to člověk, co pracuje o hodinu déle, protože ho to prostě baví. Jeho přítelkyně ho za to nenávidí, ale tak to ve světě už chodí. Muž chce být úspěšný v tom co dělá a proto je potřeba něco obětovat. A přítelkyně mu nakonec odpustí. Od toho Bůh stvořil květinářství.
Moje největší Facebookové/Instagramové reference:
Zkokosu.cz
Dotykacka.cz
Ceskapozice.cz
Walkingboard.cz
Co pro vás udělám:
Vymyslím, jak zvýšit výkon vašich Facebookových/Instagramových kampaní.
Zvýším konverzní poměr návštěvnosti získané z Facebooku/Instagramu.
Využiju remarketing k vracení lidí do rozhodovacího procesu a ukončení konverze.