Srovnávače zboží (Zboží.cz, Heuréka.cz, Google Shopping)

Máte eshop a nejde vaše produkty najít ve srovnávačích zboží? Jde vás najít, ale máte nízkou návštěvnost ze srovnávačů a žádné nebo velmi málo objednávek? Pak nastal čas najmout specialistu.

Není nic lepšího, než když člověk hledá název produktu. Obzvláště pokud to je název produktu, který prodáváte. A také by se dalo s klidem říct, že není nic horšího, než když nenajde váš eshop (za předpokladu že ten produkt prodáváte).

Investujete do SEO, do PPC reklamy, děláte emailový marketing, sociální sítě… to je všechno moc fajn, ale pokud vás člověk nenajde, když hledá váš produkt, tak přicházíte o nejlepší zdroj objednávek. A to jsou, jak jistě tušíte, srovnávače zboží.

Zboží.cz, Heuréka a Google Shopping jsou v ČR 3 největší zdroje návštěvnosti ze srovnávačů. Nastavit je, abyste mohli v jejich systémech zobrazovat svoje nabídky, chvíli trvá, může to být otrava, vyžadovat dodatečné zásahy do webu, ale čert to vem, vážně se to vyplatí.

Když se vám jednou podaří zobrazovat nabídky ve srovnávačích, přichází na řadu další problém. Jak být vidět víc než konkurence? Pokud nemáte výrazně levnější zboží, tak vám nezbývá nic jiného než se pustit do biddingové války. Co to znamená? že budete upravovat cenu za proklik tak dlouho, dokud se nedostanete na přední pozice ve výsledcích hledání. A pak ty pozice budete držet. 

Srovnávače zboží byly, jsou a budou. Pokud se jim nevěnujete, nebo je neberete dost vážně, zbytečně přicházíte o nejlepší zdroj zákazníků, který existuje.

Vybraní klienti, pro které jsem dělal srovnávače zboží:

Jenicek-vseprodite.cz
Kvalitni-matrace.eu
Vitelit.com

Co pro vás udělám:

Připravím XML feedy
Postarám se o spárování produktů
Nastavím cenové nabídky za proklik
Budu spravovat srovnávače zboží

1 hodina mé práce již za 500 Kč!

Levnějšího specialistu, který má tolik zkušeností na trhu nenajdete.

Kontaktujte mě a získejte
konzultaci zdarma