Logika za konverzním poměrem je jednoduchá. Usnadníte zákazníkům cestu ke konverzi. Nezáleží jen na tom, co prodáváte a komu, ale taky kolik to stojí a jak dlouho vašemu zákazníkovi trvá, než se rozhodne váš produkt / vaši službu koupit.
Někdy stačí optimalizovat web. Udělat UX analýzu použitelnosti, předělat podle ní web a přepsat obsah. Pokud jsou nějaké problémy, kvůli kterým vaši zákazníci neudělají konverzi, tak se odstraní a s velkou fanfárou se web znovu spustí a najednou to tam všechno padá samo a je radost se na to dívat. Zákazníci přibývají, majitelé jsou šťastní…zkrátka ideální situace.
Jindy je ale potřeba i sáhnout do jednotlivých online marketingových aktivit a optimalizovat je. Lepší SEO? Ano. Lepší PPC? Jasně. Když to pomůže zvýšit prodejnost webu, proč se tomu nevěnovat? Pokud vám někdo řekne, že vám zvýší konverze ze SEO aktivit o další procento, nebo dvě, přece ho nebudete ignorovat.
Zvýšení konverzního poměru je služba, která přinese vždycky objednávky / zákazníky navíc. A přinese je velmi rychle, takže návratnost investice je také rychlá. Je však potřeba nelítat s hlavou v oblacích a vycházet z reálných dat.
Proto se začíná analýzou Google Analytics. Samozřejmostí je měření všech konverzí a využívání nástrojů na analýzu chování návštěvnosti. K tomu se hodí Google Tag Manager, ve kterém se dá všechno rychle nastavit.
Vybraní klienti, pro které jsem zvýšil konverzní poměr:
Spanishflypro.com
Dotykacka.cz
Kvalitni-matrace.eu
Ceskapozice.cz
Vporadku.cz
Co pro vás udělám:
Podívám se na data a zjistím, co je potřeba udělat.
Navrhnu úpravy webu, zajistím úpravy obsahu.
Připravím (pokud bude třeba) a dle domluvy i provedu změny v SEO a PPC aktivitách.
Bouchneme šampaňské, až bude vše hotovo.