Zvyšování konverzního poměru

Modelová situace. Máte hotový web, cpete peníze do reklamy, ale zákazníků je málo. Vlastně, zákazníků není nikdy dost! Takže co budete dělat? Objednáte si zvýšení konverzního poměru.

Logika za konverzním poměrem je jednoduchá. Usnadníte zákazníkům cestu ke konverzi. Nezáleží jen na tom, co prodáváte a komu, ale taky kolik to stojí a jak dlouho vašemu zákazníkovi trvá, než se rozhodne váš produkt / vaši službu koupit.

Někdy stačí optimalizovat web. Udělat UX analýzu použitelnosti, předělat podle ní web a přepsat obsah. Pokud jsou nějaké problémy, kvůli kterým vaši zákazníci neudělají konverzi, tak se odstraní a s velkou fanfárou se web znovu spustí a najednou to tam všechno padá samo a je radost se na to dívat. Zákazníci přibývají, majitelé jsou šťastní…zkrátka ideální situace.

Jindy je ale potřeba i sáhnout do jednotlivých online marketingových aktivit a optimalizovat je. Lepší SEO? Ano. Lepší PPC? Jasně. Když to pomůže zvýšit prodejnost webu, proč se tomu nevěnovat? Pokud vám někdo řekne, že vám zvýší konverze ze SEO aktivit o další procento, nebo dvě, přece ho nebudete ignorovat.

Zvýšení konverzního poměru je služba, která přinese vždycky objednávky / zákazníky navíc. A přinese je velmi rychle, takže návratnost investice je také rychlá. Je však potřeba nelítat s hlavou v oblacích a vycházet z reálných dat. 

Proto se začíná analýzou Google Analytics. Samozřejmostí je měření všech konverzí a využívání nástrojů na analýzu chování návštěvnosti. K tomu se hodí Google Tag Manager, ve kterém se dá všechno rychle nastavit.

Vybraní klienti, pro které jsem zvýšil konverzní poměr:

Spanishflypro.com
Dotykacka.cz
Kvalitni-matrace.eu
Ceskapozice.cz
Vporadku.cz

Co pro vás udělám:

Podívám se na data a zjistím, co je potřeba udělat.
Navrhnu úpravy webu, zajistím úpravy obsahu.
Připravím (pokud bude třeba) a dle domluvy i provedu změny v SEO a PPC aktivitách.
Bouchneme šampaňské, až bude vše hotovo.

1 hodina mé práce již za 500 Kč!

Levnějšího specialistu, který má tolik zkušeností na trhu nenajdete.

Kontaktujte mě a získejte
konzultaci zdarma